BLI MEDLEM - 300 KR ÅRSAVGIFT

Träffa kollegor, utöka ditt nätverk och delta i utvecklande evenemang som fria kursdagar

Föreningen sysslar med odontologisk kursverksamhet, olika kulturella aktiviteter och utgör en social kontaktyta för privattandläkare, tjänstetandläkare och lärare.

Våra arrangemang är ofta subventionerade för att möjliggöra att även yngre och pensionerade kollegor har möjlighet att deltaga. Utöver mindre evenemang ordnar vi även en Fri kursdag varje år, med många utvecklande föreläsningar, ett evenemang som uppskattas stort av våra medlemmar.

DET HÄR FÅR DU

Sociala evenemang

Utvecklande kurser

Utöka ditt nätverk

Bli medlem

För att bli medlem måste du fylla i dina personuppgifter nedan samt betala medlemsavgiften per kalenderår. Du är medlem från det datum vi fått din betalning och kan då ta del av föreningsmedlemmarnas förmåner och anmäla dig till och delta i våra evenemang.

1. Fyll i dina personuppgifter nedan

Genom att fylla in dina personuppgifter och klicka på "Skicka"  så godkänner du att vi behandlar dina personuppgifter enligt vår Integritetspolicy.

Tack för din anmälan, var vänlig betala medlemsavgiften enligt nedan!

2. Betala medlemsavgiften till vårt Bankgiro

Betala in årsavgiften på 300 kr till föreningens bankgiro: 5331-0272.

VIKTIGT! Skriv ditt fullständiga namn och examensår i meddelandefältet när du betalar avgiften.