top of page

Peter Karlsson, privattandläkare och Odontologisk utredare på TLV (Tandvårds- och läkemedelsförmånsverket) samt Universitetsadjunkt på Karolinska Institutet, kommer den 10 mars 2021 att föreläsa och svara på frågor om tandvårdsstödet i allmänhet samt nyheter och övergångsregler som gäller från den 15 januari 2021 i synnerhet. Föreläsningen kommer också att handla om följande...

• Hur det går till när en ny föreskrift från TLV tas fram

• Vad ingår i referenspriset

• Nyheter i referensprislistan för år 2021 och 2022

• Aktuell info om den statliga utredningen "Ett tandvårdssystem för jämlik tandhälsa" (om denna är officiell)

Detta blir en informativ föreläsning som ger viktiga upplysningar till dig som verksam tandläkare.

OBS! Sista anmälningsdag är 8 mars. Senast den dagen kommer alla som anmält sig att få en inbjudningslänk/meeting ID till zoom-mötet skickat via e-post. Föreläsningen är i vanlig ordning kostnadsfri för våra medlemmar och betald medlemsavgift för år 2021 är obligatoriskt för att kunna delta.

Inte medlem ännu? Ansök om det idag via vår hemsida, avgiften är blygsamma 200 kr.

/Väl mött hälsar Stockholms Tandläkarförening