Fria kurskvällen & årsmöte 2020

19 nov. 2020 18:30 – 20:00

Zoom

Om evenemanget

Styrelsen kallar härmed Stockholms Tandläkarförenings medlemmar till digitalt årsmöte via Zoom. Fria kursdagen blir i år en timmes "kurskväll" med Peter Lundholm - tandläkare och sakkunnig på Socialstyrelsen.

18:30-19:00 Årsmöte

Dagordning och verksamhetsberättelse för 2019 går att hitta på vår hemsida under "Evenemang". Där finns också en användarguide för Zoom att läsa, rekommenderas varmt för den som inte använt Zoom tidigare och behöver instruktioner.

19:00-20:00 Föreläsning med Peter Lundholm om ett minst sagt aktuellt ämne: "Tandhälsan efter coronapandemin/covid-19" och det faktum att hälsogapet mellan de som är friska och de som är i stort behov av tandvård tros öka. Peter kommer också att uppmärksamma Antibiotic Awareness Week som pågår mellan 18-24 nov.

OBS! Sista anmälningsdag är ons 18/11, kl 18:00. Under onsdagen kommer alla som anmält sig att få en inbjudningslänk/meeting ID till zoom-mötet skickat via e-post.

Föreläsningen är i vanlig ordning kostnadsfri för våra medlemmar. Medlemskap är obligatoriskt för att delta.

Inte medlem ännu? Ansök om det idag via vår hemsida. Medlemsavgiften är blygsamma 200 kr.

Varmt välkomna!

Dela detta evenemang